Information om retur & bytte

Du har 14 dages returret her hos DressYou.dk
Fortrydelsesretten starter den dag din pakke bliver udleveret.


Har du nogen spørgsmål omkring retur, ombytning eller reklamation, så kan du nemt og hurtigt kontakte os på nedenstående måder:

Igennem vores online kontaktformular, tryk her.
Skriv en e-mail: info@dressyou.dk.
Eller du kan kontakte os på vores online chat.

Ønsker du at returnere?:
Det første du skal gøre, når du finder ud af, at du ønsker at gøre brug af din returret, er at skriver til os, for at gøre os opmærksomme på, at du netop ønsker at returnere en eller flere varer. Dette er dog ikke et krav, men en sikkerhed for dig, ift. hvis din returnering skulle blive forsinket med posten eller andet spiller ind.

Sådan returnerer du:
Aller først skal du selv vurdere varen(e), om de er i væsentlig samme stand, som da du modtog den/m). Er varen blevet beskidt? Har den fx, hundehår på sig? eller andet? Undgå at varen kommer i kontakt med dårlig lugte, som røg eller mados, for hvis de kommer retur og lugter, kan din returnering blive afvist.

Læg den derefter pænt sammen, da vi helst ikke vil modtage krøllet tøj, da noget materiale nemt får mærket.
Derefter skal du lægge varen i den gennemsigtige pose igen, som du modtog den i, har du smidt den væk, kan du lægge den i en almindelig frysepose eller anden plastikpose. - Dette er for at forhindre vand- fugtskade under transporten. Husk at det er DIT ansvar at varen kommer sikker og hel tilbage til os.

Udfyld herefter returseddel, som du finder på bagsiden af din faktura, - vedlæg den med tøjet.

Herefter pakker du både posen med varen(e) og retursedlen ind i evt den samme sorte forsendelsespose, som du modtog fra os, den kan nemlig genlukkes. Har du ikke posen mere, kan du være kreativ ved at pakke varen ind i fx en bærepose eller andet. Forsendelsesposer, købt på posthuset, er på egen regning.

Gør du brug af returlabel
Ønsker du at bruge den vedlagte returlabel, vil du blot blive krediteret 39kr, hvis du ønsker penge retur. Det er samme pris, lige meget hvor lidt eller meget du sender retur.

Du kan bytte gratis én gang
Sender du retur og benytter dig af returlabelen, er den ganske gratis hvis du gerne vil bytte en eller flere vare til en anden. Dog gælder det kun én gang pr. ordre. Du skal blot huske at skrive på retursedlen hvad du ønsker byttet til, og så sørger vi får at varen(e) bliver byttet ud og sendt retur til dig, ganske gratis.

Men sender du varer retur og fx ønsker en vare byttet og penge for anden vare, så vil du blive opkrævet 39kr for brug af returlabelen, på trods af at du har en byttevare. Dog vil vi naturligvis bytte og sende byttevaren gratis til dig.
Dette samme gælder også, hvis vi modtager din returnering med ønske om at bytte til en vare som er udsolgt, så vil din returnering blive behandlet som en almindelig returnering og blive opkrævet 39kr.

Pakkelabelen er et klistermærke, som blot skal sættes udenpå forsendelsen. Derefter skal den blot indleveres på et tilfældigt posthus og herefter vil trackingen gå igang, og vi kan igennem vores system også tjekke T&T.

Den vedlagte returlabel er blot et tilbud til dig - du kan også vælge at sende retur på anden vis.

Returvarer skal sendes til følgende adresse:
DressMe
Ingridsvej 70,
4070 Kirke Hyllinge

Når vi modtager din pakke:
Der går normalt 1-3 dage fra vi har modtaget din returnering til og med at den er behandlet.Du vil modtage en mail når dette er sket.
Vi tjekker om tøjet er i orden og som da det blev afsendt fra vores lager. Ønsker du at bytte til noget andet, vil det blive gjort og du il modtage en mail om at din nye vare er på vej. Ønsker du penge retur, sker det med det samme.
Vi refunderer betalingen, som vi har modtaget fra dig, undtagen leveringsomkostninger og evt brug af returlabel.

2 års reklamation
Du har naturligvis 2 års reklamationsret. Reklamation er når der opstår fejl eller mangler på produktet, og hvis dette opstår, skal du henvende dig til kundeservice pr. mail.

Ved reklamationer vil varen blive repareret om sendt retur til dig, eller byttet til en anden, eller du kan vælge at få pengene tilbage for varen. Vi tilbyder også i visse tilfælde, et afslag i prisen hvis skaden ikke er stor eller hvis kunden selv vil reparere.

Ved reklamation, skal du gøre følgende:

- Vedlægge returseddel/faktura
- Skrive en detaljeret beskrivelse af fejlen

Bemærk! vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav!
Købelovens mangelsregler kan finde anvendelse.

Returnering vs. rabatkode
Har du benyttet dig af en rabatkode, og du sender en eller flere varer retur, vil rabatkoden blive fratrukket, medmindre at rabatkoden ikke har haft nogen minimumsbeløb.