Handelsbetingelser

Generelle oplysninger:


Disse handelsbetingelser er gældende i forbindelse med internethandel med virksomheden:

Dressme.dk
Ingridsvej 70,
4070 Kirke Hyllinge
CVR nr: 32227791
Mail: info@dressme.dk

UDSALG!
Vi holder udsalg og derfor er der 50% på alt i shoppen

Der er grundet de lave priser en leveringsomkostning fra 35kr, som justeres efter din bestillings vægt. Der er derfor ikke gratis fragt, og ej heller gratis retur!
Vi vedlægger dog stadig en returlabel som du kan benytte, som koster 39kr, som vil blive modregnet i din refundering

--

Fortrydelsesret

Du har altid 14 dages fortrydelsesret, når du handler hos Dressme.dk. Fortrydelsesretten løber fra den dag, hvor du har modtaget din vare.

Fortrydelse af en del af købet

Hvis du har købt flere varer hos os, har du mulighed for at sende én eller flere varer retur, selvom de er købt under én ordre. Bemærk, at du ikke får leveringsomkostningerne retur, hvis du fortryder en del af dit køb. 

Du skal inden 14 dage fra modtagelse give os meddelelse om, at du ønsker at fortryde dit køb. Meddelelsen skal gives via mail. I din meddelelse skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret, husk at oplyse dit ordrenr.

Din ordre skal sendes retur til os uden unødig forsinkelse og senest 14 dage efter, du har meddelt os, at du ønsker at fortryde dit køb. Du kan benytte dig af vores vedlagte returlabel eller sende retur på anden vis. Du bærer risikoen for varen indtil vi har den i hænde, og ved returnering er du ansvarlig for, at varen er pakket forsvarligt ind.

Varens stand når du sender retur

Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Med andre ord – du kan prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik, men du må ikke tage den egentlig i brug.

Hvis varen er prøvet udover, hvad der beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi.

Manglende original emballage kan muligvis udgøre en værdiforringelse, så for at være sikker på kunne modtage dine penge retur, anbefales det, at varen returneres i original emballage. Papir, pap mm, skal derfor sendes med retur. 

Æsken må IKKE benyttes som det yderste emballage! 

Årsagen til dette er, at æsken beskytter skoene og klistre, labels mm, ødelægger æsken, så den ikke kan bruges. 

Tilbagebetaling af købsbeløbet

Hvis du fortryder dit køb, får du det beløb du har indbetalt til os, tilbage. I tilfælde af en værdiforringelse, som du hæfter for, fratrækkes denne købsbeløbet.

Hvis du benytter din fortrydelsesret, refunderer vi den betaling vi har modtaget fra dig, herunder leveringsomkostninger (dog ikke ekstra omkostninger som følge af dit eget valg af en anden leveringsform, end den billigste form for standardlevering), uden unødig forsinkelse og under alle omstændigheder senest 14 dage fra den dato, hvor vi har modtaget meddelelse om din beslutning om at fortryde denne aftale. Vi gennemfører en sådan tilbagebetaling med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved den oprindelige transaktion, medmindre du udtrykkeligt har indvilget i noget andet.

Vi kan tilbageholde tilbagebetalingen, indtil vi har modtaget varen retur, med mindre du inden da har fremlagt dokumentation for at have returneret den.

Benyttes den vedlagte returlabel ikke, skal varen(e) sendes til:
Dressme.dk
Ingridsvej 70,
4070 Kirke Hyllinge
Udfyld og vedlæg venligst den vedlagte returseddel. Dette vil øge processen af din returnering.

Hvis du undlader at hente din pakke på posthuset

Hvis du fortryder dit køb efter afsendelsen, eller i mens pakken ligger og venter på posthuset, samt hvis du nægter modtagelse af varen, skal du stadig skrive til os pr. mail, at du ønsker at returnere din vare - Hvis du ønsker at lade pakken gå retur til os, eller ikke afhenter i tide vil vi opkræve et beløb på 79kr.

--

Reklamationsret

Når du handler hos Dressme.dk har du selvfølgelig 24 måneders reklamationsret.
Dette betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. Dette betinger selvfølgelig, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af en fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd.

Der skal reklameres inden rimelig tid efter, at du har opdaget manglen ved varen. Hvis der reklameres inden for to måneder efter, at manglen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.

Skulle du være så uheldig at modtage en fejlagtig vare, eller en vare med defekt, ect. SKAL du kontakte Likeshoes kundeservice inden du sender retur. Er reklamationen berettiget, vil vi sende dig en pakkelabel, som du kan bruge til sende varen retur.

Du kan også sende retur på anden vis. Bemærk dog, at vi kun refunderer (rimelige) omkostninger ifm. din returnering. Varen skal altid sendes tilbage i forsvarlig emballage, og benytter du dig ikke af vores returlabel, skal du sørge for at få en kvittering for afsendelse. I tilfældet, skal det indsendes til vores adresse:

DressMe
Ingridsvej 70,
4070 Kirke Hyllinge


Når du returnerer varen, bedes du vedlægge følgende:
- Returseddel
- Detaljeret beskrivelse af fejlen
- Registreringsnummer og kontonummer.

Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav eller lignende.

--

Persondatapolitik

Vi har brug for følgende oplysninger, når du handler hos os: Navn, adresse, telefonnummer og e-mailadresse.

Vi registrerer og videregiver dine personoplysninger med det formål at kunne levere varen til dig. Personoplysningerne registreres hos Dressme og opbevares i fem år, hvorefter oplysningerne slettes. Vi samarbejder herudover med en række andre virksomheder, som opbevarer og behandler data. Virksomhederne behandler udelukkende oplysninger på vores vegne og må ikke bruge dem til egne formål. Vi samarbejder kun med databehandlere i EU eller i lande, der kan give dine oplysninger en tilstrækkelig beskyttelse.

Den dataansvarlig er Nanna Petersson, ejeren af Dressme, samt tekniker Tim Petersson, og har, som de eneste, adgang til de oplysninger, der registreres om dig.

Du har ret til at få oplyst, hvilke oplysninger vi behandler om dig.
Hvis du mener, at oplysningerne er unøjagtige, har du ret til at få dem rettet. I nogle tilfælde har vi pligt til at slette dine persondata, hvis du beder om det. Det kan f.eks. være hvis dine data ikke længere er nødvendige i forhold til det formål, som vi skulle bruge dem til. Du kan også kontakte os, hvis du mener, at dine persondata bliver behandlet i strid med lovgivningen. Du kan skrive til os på info@dressme.dk.

--

Klageadgang

Hvis du vil klage over dit køb, skal du rette henvende til info@dressme.dk - Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du indgive en klage til relevante nævn på området, såfremt betingelserne herfor er opfyldt.

Center for klageløsning
Nævnenes hus
Toldboden
8800 Viborg
www.forbrug.dk

Er du forbruger med bopæl i et andet EU-land end Danmark, kan du klage til EU-Kommissionens online klageportal her - http://ec.europa.eu/odr

--

Handels- og Leveringsbetingelserne er sidst opdateret d. 07.03.2019


Vores kunder siger
Nemt og hurtigt
Jeg har købt en fødselsdagsgave til min søster, og det hele er gået smertefrit. Hurtig levering, lækkert tøj og nem ombytning med vedlagte pakkelabel.
Tim Petersson
Super service
Hurtig levering og en service ud over det normale. Kan kun anbefale VW ;-)
Henrik
Hurtig og nem handel
Bestilte før kl.14.00, og fik leveret næste dag. Der var også en karamel i pakken :D
Nadja