Handelsbetingelser

Generelle oplysninger:
Disse handelsesbetingelser er gældende i forbindelse med internethandel med virksomheden:

DressMe
Ingridsvej 70,
4070 Kirke Hyllinge
CVR nr: 32227791
Mail: Info@dressme.dk

Levering:
DressMe lægger utrolig meget vægt i at have en hurtig levering, og vi sender alle vores pakker med postdanmark. Fragten er gratis, hvis du vælger at få din pakke tilsendt til dit lokale posthus. Ønsker du derimod at få pakken hjem til hjem din dør, opkræver vi en porto fra 39kr. - Dette gør sig dog kun gældende til forsendelser i Danmark.

Bestillinger foretaget inden kl 15:00 man- fredag, pakkes og sendes (hvis muligt) samme dag. - Vi sender ikke ordrer afsted , lør- søn- og helligdage!
- Nogle dage kan være så travle, at vi ser os nødsaget til at udskyde pakningen til hverdagen efter, med forbehold, at vi stadig kan stå inde for 1-2 leveringsdage. Vi tager forbehold for varer der ikke er på lager eller ved forsinkelser, vil du blive kontaktet pr. registreret mailadresse.
Vi leverer dine varer indenfor 1-2 hverdage, efter at vi har modtaget din bestilling og betaling.

Gratis fragt:
Gratis forsendelser sendes som pakke uden omdeling. Vi sender et Track and Trace-nummer til dig når forsendelsen er pakket og sendt. Med det nummer kan du følge med i hvor pakken befinder sig - Gratis levering er kun gældende i Danmark!.

PAKKE MED OMDELING:
Vi sender et Track and Trace-nummer til dig når forsendelsen er pakket og sendt. Med det nummer kan du følge med i hvor pakken befinder sig.

FORSENDELSE SOM BREV:
B-breve kan være op til 5 dage undervejs, tilgengæld bliver brevet leveret direkte i modtagers postkasse. Disse breve kan ikke spores.


Fortrydelsesret:
Du har altid 14 dages fortrydelsesret, når du handler hos DressMe.dk. Fortrydelsesretten løber fra den dag, hvor du har modtaget din vare.

Fortrydelse af en del af købet
Hvis du har købt flere varer hos os, har du mulighed for at sende én eller flere varer retur, selvom de er købt
under én ordre. Bemærk, at du ikke får leveringsomkostningerne retur, hvis du fortryder en del af dit køb.

Du skal inden 14 dage fra modtagelse give os meddelelse om, at du ønsker at fortryde dit køb. Meddelelsen skal gives via mail. (benyt evt vores kontaktformular: klik her) I din meddelelse skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret, husk at oplyse dit ordrenr.

Din ordre skal sendes retur til os uden unødig forsinkelse og senest 14 dage efter, du har meddelt os, at du ønsker at fortryde dit køb. Du kan benytte dig af vores vedlagte returlabel eller sende retur på anden vis. Du bærer risikoen for varen indtil vi har den i hænde, og ved returnering er du ansvarlig for, at varen er pakket forsvarligt ind.

VARENS STAND, NÅR DU SENDER RETUR:
Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Med andre ord – du kan prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik, men du må ikke tage den egentlig i brug.

Hvis varen er prøvet udover, hvad der beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi.

Manglende original emballage kan muligvis udgøre en værdiforringelse, så for at være sikker på kunne modtage dine penge retur, anbefales det, at varen returneres i original emballage.

TILBAGEBETALING AF KØBSBELØBET:
Hvis du fortryder dit køb, får du det beløb du har indbetalt til os, tilbage. I tilfælde af en værdiforringelse, som du hæfter for, fratrækkes denne købsbeløbet.

Hvis du benytter din fortrydelsesret, refunderer vi den betaling vi har modtaget fra dig, herunder leveringsomkostninger (dog ikke ekstra omkostninger som følge af dit eget valg af en anden leveringsform (39kr), end den billigste form for standardlevering, som vi tilbyder som er 0kr), uden unødig forsinkelse og under alle omstændigheder senest 14 dage fra den dato, hvor vi har modtaget meddelelse om din beslutning om at fortryde denne aftale. Vi gennemfører en sådan tilbagebetaling med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved den oprindelige transaktion, medmindre du udtrykkeligt har indvilget i noget andet.

Vi kan tilbageholde tilbagebetalingen, indtil vi har modtaget varen retur, med mindre du inden da har fremlagt dokumentation for at have returneret den.

Benyttes den vedlagte returlabel ikke, skal varen(e) sendes til:
DressMe
Ingridsvej 70,
4070 Kirke Hyllinge
Udfyld og vedlæg venligst den vedlagte returseddel. Dette vil øge processen af din returnering.

Hvis du undlader at hente din pakke på posthuset:
Hvis du fortryder dit køb efter afsendelsen, eller i mens pakken ligger og venter på posthuset, samt hvis du nægter modtagelse af varen, skal du stadig skrive til os pr. mail, at du ønsker at returnere din vare. - Hvis du ønsker at lade pakken gå retur til os, eller ikke afhenter i tide vil vi opkræve et beløb på 79kr.


Hvis adressen er forkert, ukendt på adressen el. andet:

Hvis vi får din ordre retur grundet at din indtastede adresse er forkert, (herunder også stavet forkert), eller at modtageren er ubekendt på adresse (herunder også hvis modtagerens navn ikke står på postkassen), vil der ligeledes opkræves et beløb på 79,-

TIP TIL RETURNERING:
Du kan benytte den vedlagte returlabel.

Tages den i brug med hensigt på at ombytte en vare, vil returlabelen være gratis for dig, og din ombyttet vare, vil ligeledes også sendes gratis til dig. Du kan bytte gratis én gang. Efterfølgende vil en bytning koste 39,-

Benytter du returpakkelabelen med hensigt på at få dine penge retur, vil der blive modregnet en portoudgift på 39,- som modregnes dit returbeløb.

Har du modtaget din ordre i en sort forsendelsespose, kan du returnerer produktet, eller produkterne i samme pose, for det er den designet til. Det kræver blot at du har åbnet posen, på den rigtige måde. Ved lukningen er der en perforeret linie, (stiblet linie), dvs du rive den fra hinanden og dermed åbnes posen.

Hvis du skal sende tøj(et) retur, er der en sølvstrimle, som du skal hive af, og så kan du lukke posen med limen. Nemt og smart, dermed slipper du for at bruge penge på en forsendelsespose på posthuset.

Reklamationsret:
Når du handler hos DressMe.dk har du selvfølgelig 24 måneders reklamationsret.
Dette betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. Dette betinger selvfølgelig, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af en fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd.

Der skal reklameres inden rimelig tid efter, at du har opdaget manglen ved varen. Hvis der reklameres inden for to måneder efter, at manglen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.

Skulle du være så uheldig at modtage en fejlagtig vare, eller en vare med defekt, ect. SKAL du kontakte DressMe's kundeservice inden du sender retur. Er reklamationen berettiget, vil vi sende dig en pakkelabel, som du kan bruge til sende varen retur.

Du kan også sende retur på anden vis. Bemærk dog, at vi kun refunderer (rimelige) omkostninger ifm. din returnering. Varen skal altid sendes tilbage i forsvarlig emballage, og benytter du dig ikke af vores returlabel, skal du sørge for at få en kvittering for afsendelse. I tilfældet, skal det indsendes til vores adresse:

DressMe
Ingridsvej 70,
4070 Kirke Hyllinge

Når du returnerer varen, bedes du vedlægge følgende:

- Returseddel
- Detaljeret beskrivelse af fejlen
- Registreringsnummer og kontonummer.

Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav eller lignende.

Persondatapolitik:
For at du kan indgå en online aftale med DressMe, har vi brug for følgende oplysninger: Navn, adresse, telefonnummer og emailadresse.

Vi registrerer og videregiver dine personoplysninger med det formål at kunne levere varen til dig. Personoplysningerne registreres hos DressMe og opbevares i fem år, hvorefter oplysningerne slettes.


Den dataansvarlig er Nanna Petersson, ejeren af DressMe.dk, og har, som den eneste, adgang til de oplysninger, der registreres om dig.


Som registreret hos DressMe har du altid ret til at gøre indsigelse mod registreringen. Du har også ret til indsigt i hvilke oplysninger, der er registreret om dig. Disse rettigheder har du efter persondataloven og henvendelse i forbindelse hermed rettes til DressMe via e-mail info@dressme.dk.

KLAGEADGANG:
Hvis du vil klage over dit køb, skal du rette henvende til info@dressme.dk - Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du indgive en klage til relevante nævn på området, såfremt betingelserne herfor er opfyldt.

Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsensvej 35
2500 Valby
www.forbrug.dk

Er du forbruger med bopæl i et andet EU-land end Danmark, kan du klage til EU-Kommissionens online klageportal her - http://ec.europa.eu/odr

Vi tager forbehold for prisfejl og tekniske fejl. 

Handels- og Leveringsbetingelserne er sidst opdateret d. 31.01.2017